مدیریت صندوق امانات

مدیریت صندوق امانات و نحوه کنترل و نگهداری اموال گران‌بها، یکی از موضوعات پرمخاطب جوامع پرجمعیت امروزی می‌باشد. اکثر افراد مراجعه کننده به صندوق امانات، امنیت و اطمینان از نگهداری صحیح اموال را مهم‌ترین الویت خود می‌دانند.

در قدم بعدی امکان دسترسی سریع و ارائه گزارش مراجعات در بازه‌های زمانی مشخص ، برای این افراد از اهمیت بالایی برخوردار است. از سوی دیگر مدیران صندوق امانات، تمایل به پاسخگویی مراجعین در کمترین زمان و با دقت بالا دارند. همه موارد فوق الذکر جز با تجهیز صندوق امانات به دستگاه کنترلر و نرم افزار صندوق امانات امکان پذیر نمی‌ باشد.

نظارت بر دسترسی هر یک از افراد ، گزارشگیری از تاریخچه مراجعات آنان، ثبت وکلا و شرکای تجاری هر یک از مالکین، از اهمیت بالایی برخوردار است. از این‌ رو ماژول نرم افزار صندوق امانات پادیس با تکیه بر آخرین فناوری‌ های تولید نرم افزار و با شناخت نیازهای صندوق امانات، به بازار عرضه گردیده است. این نرم‌ افزار با اتصال به دستگاه کنترلر ، امنیت و دقت بسیاری را تضمین می‌ نماید.

به طور کلی مدیریت صندوق امانات و موسسات مالی علاوه بر نرم افزار و سخت افزار صندوق امانات، نیازمند تجهیزات امنیتی دیگری همچون گیت و دستگاه کنترل تردد و پنل های کنترل دسترسی می‌ باشند. هماهنگی این ابزارها وابسته به دانش و تخصص افرادی است که قادر به برقراری ارتباط صحیح بین سخت افزار و نرم افزار باشند. گروه پادیس به عنوان ارائه کننده راهکار های جامع بازرسی و کنترل تردد، در این مسیر همراه کسب و کار شما خواهد بود.