دستگاه کنترل تردد EFace10


دستگاه کنترل تردد EFace10 یکی از انواع محصولات شرکت ZKTeco  می‌باشد که با هدف نظارت بر ورود و خروج افراد به بازار عرضه گردیده است.

نکات برجسته دستگاه کنترل تردد EFace10

  • اندازه و ظاهری مدرن
  • پردازشگر قدرتمند
  • صفحه نمایشگر لمسی
  • اتصال از طریق کابل شبکه و فلش
  • شناسایی چهره با وجود عینک، ماسک و حین حرکت بر اساس ویژگی‌های بیومتریک
مشاوره برخط
توضیحات محصول

دستگاه کنترل تردد EFace10 با کاربری همزمان حضور و غیاب و کنترل تردد قابلیت بسیاری در افزایش امنیت سازمان‌ها خواهد داشت. این دستگاه یک ابزار دقیق برای تشخیص چهره افراد می‌باشد. با تکیه بر الگوریتم‌های هوشمند دستگاه‌، احراز هویت به طور خودکار و حتی از فاصله‌ای دورو در حال حرکت امکان پذیر خواهد بود. همچنین سرعت تشخیص هر چهره در مدت زمانی بسیار کوتاه از نقاط قوت دستگاه کنترل تردد EFace10 به شمار می‌رود. فناوری نوآروانه شناسایی افراد به وسیله نور مرئی یکی از جدیدترین امکانات شرکت ZKTeco  می‌باشد.

با توجه به کلیه نکات مورد بحث در این ابزار، استفاده از آن در کلیه شرکت‌های بزرگ و کوچک، سازمان‌ها و مجموعه‌هایی با تعداد پرسنل بالا پیشنهاد می‌شود. اولین هدف تهیه ‌ EFace10 برای هر کسب و کار سرعت عمل بالا و جلوگیری از ازدحام جمعیت در ورودی هر ساختمان می‌باشد. در صورت لزوم دستگاه امکان ثبت تردد با کارت را نیز فراهم نموده است.  به طور کلی ثبت 500 چهره و 1000 کارت برای این مدل از ZKTeco در نظر گرفته شده است.

در بسیاری از کسب و کارها برای تکمیل و بهبود فرآیند امنیتی، تدابیر متعددی اندیشیده می‌شود. طراحی و اجرای هر بخش از این فرآیند با تکیه بر دانش و تخصص هر یک از کارشناسان، کمک بسیاری در تامین نظم و امنیت می‌نماید. بر این اساس در صورتی که در سازمانی نیاز به اتصال یک دستگاه کنترل تردد به انواع گیت یا درب الکتریکی باشد، دستگاه کنترل تردد EFace10 گزینه بسیار مناسبی خواهد بود. این دستگاه با امکان اتصال به گیت‌ کنترل تردد قادر به اجرای کلیه پلان‌های مجموعه به صورتی یکپارچه می‌باشد.

ویژگی های محصول
روش احراز هویت چهره – کارت
ظرفیت چهره 500
ظرفیت کارت 1000
ظرفیت تردد 150.000
نمایشگر ۴.۳ اینچی – لمسی
ارتباطات فلش – شبکه کابلی
دمای عملیاتی 0 تا 45 درجه سانتی گراد
رطوبت 20% – 80%
منبع تغذیه ۱۲ ولت ۱.۵ آمپر
نرم افزار پشتیبانی شده نرم افزار کنترل دسترسی پادیس

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دستگاه کنترل تردد EFace10”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. وارد کردن اطلاعات زیر جهت برقراری تماس و پاسخگویی الزامی است


نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.