دستگاه ایکس ری ( xray )

‌ در سال‌های گذشته بسیاری از نهادها برای بازرسی اشخاص و کالاها به روش‌ سنتی عمل می‌کردند. اما با رشد و توسعه فناوری، دستگاه ایکس ری ( xray ) به بازار عرضه شد.

بازرسی کالاهای همراه افراد تنها با روش‌های دستی امکان پذیر نمی‌باشد. دستگاه ایکس ری با حل این مشکل، به راحتی و بدون آسیب رسانی به سلامتی افراد، از بروز هر گونه تخلفی در حمل وسایل غیرمجاز جلوگیری می‌نماید. از سوی دیگر در اکثر مواقع، افراد حامل وسایلی پرخطر می‌باشند.  در حالی که ممکن است آنها را در چمدان یا کیف دستی خود مخفی نموده و در زمان بازرسی از نگاه حراست دور نگه دارند.

دستگاه ایکس ری ( xray ) با بهره‌گیری از تکنولوژی اشعه ایکس در اندازه‌های مختلف، قابلیت شناسایی اشیا و مواردی مشکوک همچون مواد مخدر، سلاح سرد، مایعات، مواد منفجره، مهمات و مواد اشتعال‌زا را دارد. این دستگاه برای استفاده در فرودگاه‌ها، سازمان‌های دولتی، نهادهای نظامی و امنیتی، و اماکن مشابه مناسب می‌باشد.
انواع ایکس ری
دستگاه های ایکس ری ( xray ) با توجه به اندازه ورودی و تونل عکس‌برداری به دسته‌های مختلفی همچون ایکس ری کیف دستی و ایکس ری چمدان، ‌ ایکس ری بازرسی بدن انسان و ایکس ری اتومبیلهای کوچک و کانتیرهای حمل کالا تقسیم می‌شوند. این دستگاه‌ها شامل قسمت‌های تونل و نوار ریلی، سنسورهای ایکس ری، حسگرهای نوری‌، ژنراتور و پردازنده تصویر می‌باشند. گروه پادیس به عنوان ارائه کننده محصولات ایکس ری، آماده پاسخگویی به کلیه سوالات مدیران محترم می‌باشد. برای مشاهده دیگر محصولات حوزه بازرسی بدنی افراد و راهکارهای منحصر به فرد پادیس به صفحه محصولات ما مراجعه نمایید.