آنتن پارکینگ ( UHF )

آنتن پارکینگ یا آنتن UHF یکی از محصولات در حوزه هوشمندسازی و مدیریت پارکینگ و انبار می‌باشد که امکان شناسایی خودرو، اشخاص و کالا را فراهم می‌نماید.

به بیان دیگر این محصولات آنتن‌های برد بلند یا آنتن های RFID می‌باشند که با قابلیت برقراری ارتباط با انواع نرم افزارهای کنترل دسترسی، حضور و غیاب و پرسنلی امکانات قابل قبولی را به کاربران ارائه می‌کنند. آنتن پارکینگ با شناسایی خودرو در زمان ورود یا خروج از ساختمان، داده‌های دریافتی را به نرم افزار و سخت افزارهای کنترل تردد ارسال می‌نماید. در صورت تایید دسترسی خودرو، بدون نیاز به خروج راننده و ریموت کنترل به‌راحتی راهبند و یا درب پارکینگ باز می‌شود. در واقع سهولت در شناسایی و سرعت بالا در پردازش اطلاعات هر خودرو از قابلیت‌های یک آنتن پارکینگ با کیفیت می‌باشد. آنتن های پارگینگ در دو نوع UHF5Pro  و UHF10Pro به بازار عرضه گردیده‌اند. هر یک از این مدل‌ها با میزان برد تشخیص شناسایی تگ، برای اهداف متفاوتی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

گروه پادیس ارائه کننده انواع سخت افزار و نرم افزار مدیریت پارکینگ، محصولی جدید با فناوری‌های روز دنیا را به جهت جلوگیری از اتلاف وقت و بدون نیاز به نیروی انسانی به بازار عرضه کرده است. این آنتن با دقت و عملکرد سریع در پردازش اطلاعات طی فرآیندی هوشمندانه، کلیه تردد خودروها را نظارت و مدیریت می‌نماید.  همچنین امکان اتصال به انواع راهبند، پلاکخوان و نرم افزار مدیریت پارکینگ وجود دارد. کلیه این محصولات در قالب راهکار کنترل تردد خودرو پادیس ارائه می‌گردد. برای آشنایی بیشتر با امکانات و اطلاع از قیمت این محصول با همکاران ما در تماس باشید.