دوربین پلاک خوان خودرو

دوربین پلاک خوان ماشین یکی از سخت افزارهای مورد نیاز مدیریت پارکینگ می‌باشد که در کنار راهبند و آنتن برد بلند مورد استفاده قرار می‌گیرد.

یکی از نکات مهم در زمان تهیه این محصول، انتخاب سخت‌افزاری قدرتمند با سرعت پردازش بالا برای عکس‌برداری از پلاک خودروها می‌باشد. پلاک خوان‌ ها در واقع دوربین‌هایی با کیفیت بالا هستند که امکان ثبت تصویر هر پلاک از فاصله بیش از 5 متر و در نور اندک شب را دارند. این دوربین‌ها باید مقاومت بالایی برای استفاده در محیط‌های باز و آب و هوای مختلف را داشته باشند. به طور کلی پلاک خوان در احزار هویت هر خودرو و راننده آن نقش بسیار مهمی دارد. با کمک این دوربین می‌توان حتی از پلاک وسیله نقلیه در حال حرکت، اطلاعات و دسترسی‌های هر راننده را شناسایی کرد. از دیگر امکانات این محصول امکان ثبت تردد در شبانه روز و ارائه گزارشات مورد نیاز در مورد ساعت،‌ تاریخ، مدت زمان حضور یک خودرو در مکان مورد نظر می‌باشد.

انتخاب یک دوربین پلاک خوان مناسب و با دوام، نیازمند شناخت کافی و آگاهی از اهداف هر سازمان می‌باشد. با کمک این محصول از ایجاد ترافیک و ترددهای غیرضروری ورودی پارکینگ و انبارها جلوگیری می‌شود. خرید دوربین پلاک خوان در کنار دیگر ابزارها و نرم افزار مدیریت پارکینگ نیز نقش مهمی در تامین امنیت و کنترل تردد خودروها خواهد داشت. طراحی فرآیندی اصولی و کاربردی برای نظارت دقیق هر پارکینگ یکی از خدمات ارائه شده توسط گروه پادیس می‌باشد. برای مشاهده امکانات و قیمت این محصول با همکاران ما در تماس باشید.