گیت کنترل تردد تمام قد

در میان انواع محصولات حوزه بازرسی افراد، گیت کنترل تردد تمام قد یا گیت ورزشگاه ، محصولی کاربردی برای افزایش امنیت در اماکن نظامی، ورزشگاه و موسسات مالی می‌باشد.
به طور کلی گیت تمام قد امکان جلوگیری از عبور افراد تا زمان کنترل تردد آنان را دارند. طراحی عملکرد، ایمنی و دقت در احراز هویت این محصولات به شکل بی نقصی بوده است. هنگام ورود شخص، چرخش کامل اهرم ها بعد از احراز هویت افراد به صورت کامل انجام می شود. محصول به صورت ایستاده و تمام قد طراحی گردیده و مانع عبور افراد از قسمت های دیگر می‌شود. استفاده از این مدل گیت در استادیوم‌های ورزشی، زندان ، بانک‌ها ، صندوق امانات و ارگان‌های نظامی و دولتی پیشنهاد می‌شود.

امکان اتصال به انواع دستگاه کنترل تردد

یکی از مزیت‌های گیت تمام قد، قابلیت اتصال به انواع دستگاه‌های تشخیص چهره، اثر انگشت و کارتخوان می‌باشد
ارائه دسترسی ورود و خروج در ساعات مشخص با هماهنگی و برنامه ریزی قبلی نیز از نکات قوت این محصولات است. درواقع با کمک انواع دستگاه کنترل تردد و باتوجه به نیاز نظارت و بازرسی افراد، گیت‌های فوق‌الذکر از عملکرد قابل قبولی برخوردارند. همچنین برای جلوگیری از بروز هر گونه حادثه، بدنه این سری محصولات به وسیله فولاد ضد زنگ مقاوم گردیده است. نصب و راه‌اندازی هر گیت با نظارت متخصصان گروه پادیس صورت گرفته و کلیه نیازهای امنیتی با استاندارد بالایی اجرا می‌گردد. کاربری آسان و امکان یکپارچه‌سازی گیت با دیگر محصولات امنیتی نیز به راحتی صورت خواهد گرفت. برای آشنایی با دیگر محصولات گیت کنترل تردد می توانید به صفحه محصولات گیت کنترل تردد پادیس مراجعه نمایید.