اسکنر کف خودرو

اسکنر کف خودرو ، امکانی برای کنترل و بازرسی خودرو با هدف جلوگیری از حمل وسایل و مواد غیرمجاز در سطح زیرین آن می‌باشد.

در این روش، با عبور خودرو از روی دوربین مخصوص اسکنر، تصویر رنگی و با کیفیت بالا از کف آن در سیستم ثبت و کنترل می‌شود. سپس امکان مقایسه تصاویر به صورت خودکار و در کمترین زمان فراهم می‌گردد. با توجه به کاربری اسکنر بازرسی خودرو، استفاده از این محصول در کلیه اماکن نظامی و امنیتی پیشنهاد می‌شود.
دقت بالا در تشخیص اشیای خارجی
در واقع اسکنر خودرو به عنوان ابزاری کاربردی در راستای حفظ امنیت سازمان‌ها به کار برده می‌شود. با کمک این ابزار، امروزه دیگر نیازی به بررسی میدانی کف وسایل نقلیه نمی‌باشد. با این روش در زمان و نیروی انسانی صرفه‌جویی خواهد شد. از سوی دیگر در بسیاری از موارد، کالای متصل به کف خودرو به دور از چشم انسان پنهان می شوند. با کمک این دستگاه امکان تشخیص اشیای خارجی میسر می‌گردد.

با نصب اسکنر کف خودرو در زمین، امکان عبور خودروهای سبک و سنگین فراهم گردیده است. استفاده از این محصول یکی از راهکارهای پیشنهادی پادیس برای کنترل عبور و مرور وسایل نقلیه می‌باشد. ابزارهای دیگری همچون ایکس ری خودرو و کلیه تجهیزات پارکینگ هوشمند نیز برای این امر بسیار مناسب هستند. برای بررسی اطلاعات بیشتر و آشنایی با نحوه عملکرد هر یک از محصولات حوزه بازرسی خودرو با همکاران و متخصصان پادیس در تماس باشید. پادیس ارائه دهنده به عنوان ارائه کننده محصولات متنوع در حوزه کنترل تردد و بازرسی خودرو همراه کسب و کارها می باشد.