برد کنترل تردد ( پنل کنترل دسترسی )

برد کنترل تردد، از سری تجهیزات دستگاه کنترل تردد می‌باشد. این برد به عنوان رابطی بین نرم افزار و سخت افزار عمل نموده و همچون سیستمی هوشمند، تنظیمات مورد نیاز کاربر را ارائه می‌نماید.
مزایای پنل کنترل دسترسی پادیس
برخی از امکانات پنل کنترل دسترسی پیشرفته، امکان اتصال به قفل‌های هوشمند و کارتخوان‌های متعدد، امکان رمزگذاری برای ایجاد دسترسی ایمن، امکان ضد برگشت (Anti Passback )، کنترل درب و شناسایی مبتنی بر ویژگی های بیومتریک  و … می‌باشد. از این ابزار برای نظارت روی قفل‌های هوشمند یک ساختمان نیز استفاده می‌شود. یکی از مزیت‌های برد کنترل تردد پادیس امکان ثبت کاربر، مانیتورینگ و مدیریت درب‌های یک ساختمان است. از طریق ثبت نقشه، گزارشات موجود در سیستم و طراحی کارت‌های ورود و خروج نیز می‌توان امنیت ارگان‌ها را بهبود بخشید.

همچنین برد یا پنل کنترل دسترسی در مدل‌های گوناگونی به بازار ارائه گردیده است. هر یک از این ابزار، با عملکردی متفاوت برای استفاده در کلیه نهادها، شرکت‌های بزرگ و کوچک کاربرد خواهند داشت. میزان داده‌های دریافتی و نحوه گزارش گیری در هر برد نیز متغییر می‌باشد. با توجه به این نکات، انتخاب و برقراری ارتباط بین تجهیزات کنترل تردد در یک ارگان یا سازمان نقش مهمی در افزایش امنیت آن خواهد داشت. پیشنهاد می‌کنیم قبل از تهیه هر یک از ابزار در این حوزه با اصول و 5 نکته مهم برای انتخاب دستگاه کنترل تردد بیشتر آشنا شوید. گروه پادیس به عنوان مشاور شما در زمینه خرید، نصب و راه اندازی انواع سیستم‌های هوشمند امنیتی در همه مراحل همراه شما خواهد بود.