گیت کنترل تردد

استفاده از گیت کنترل تردد برای مدیریت ورود و خروج افراد، یکی از روش‌های افزایش نظم و امنیت در سازمان‌ها و اماکن پرتردد همچون مترو، فرودگاه و … می‌باشد.

گیت کنترل تردد که با عنوان گیت نفررو نیز شناخته می‌شود انواع مختلفی دارد. این دستگاه در مدل‌های گیت شیشه ای ( گیت مترویی )، گیت میله ای ( گیت اهرمی )، گیت تمام قد، گیت معلولین و گیت کنترل تردد بار توسط گروه پادیس به بازارعرضه گردیده است. هریک از مدل‌ها دارای امکانات و مشخصات منحصربه‌فردی بوده که برای کاربری مشخصی طراحی شده‌اند. با کمک این محصولات، امکان مدیریت تردد افراد با دقت بالا در هر مجموعه صورت خواهد گرفت. قیمت مناسب، کیفیت بالا و سرعت قابل قبول از جمله مزیت های این گیت ها می‌باشند.

کنترل تردد سازمانی با تکیه بر فناوری پادیس

نظارت بر ورود و خروج پرسنل و ارباب رجوع و ارائه گزارش مدت زمان حضور آنان در مجموعه از جمله امکانات گیت کنترل تردد می‌باشد. همچنین تعریف دسترسی مورد نظر برای هر فرد با احراز هویت از طریق اثر انگشت، کارت،‌ کف دست و ویژگی‌های بیومتریک امکان‌پذیرمی‌باشد. با کمک این محصولات می‌توان مشخص کرد امکان تردد در هر بخش از سازمان، در چه زمان‌هایی و به چه افرادی باید ارائه شود. تشخیص صحت عبور افراد،‌ کار بدنه مقاوم و بهبود عملکرد صدا و استهلاک، از دیگر امکانات مورد تقاضای سازمان‌ها می‌باشد.
درصورت استفاده پرسنل و مراجعین از کارت تردد با قابلیت Anti-PassBack ، امکان ورود مجدد افراد دیگر قبل از خروج ایشان از سازمان را وجود نخواهد داشت.  به عبارت دیگر با ورود هر فرد به سازمان، شخص دیگری با استفاده از همان کارت امکان ورود به مجموعه را نخواهد داشت.
اماکن پرتردد، موزه‌ها، وزارت‌خانه‌ها،‌ مترو و فرودگاه و مجموعه‌های مشابه می‌توانند با نصب و راه‌اندازی گیت کنترل تردد در زمان و هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنند.

اگر به دنبال گیت کنترل تردد مناسب با قیمت ویژه و عملکرد بالا می‌باشید، حتما محصولات متنوع گروه پادیس را بررسی کنید. شما همواره می‌توانید با برقراری ارتباط با متخصصان حوزه امنیت و بازرسی پادیس، بهترین راهکار کنترل تردد افراد را برای توسعه کسب و کار خود دریافت نمایید.