گیت ارباب رجوع پادیس

گیت ارباب رجوع ابزاری به منظور کنترل تردد مهمانان یک سازمان می‌باشد که احراز هویت در آن توسط یکی از روش‌های بایومتریک صورت می‌گیرد.

امروزه در سازمان‌های پرتردد که روزانه با مراجعین بسیاری در تعامل هستند، تجهیزات کنترل تردد از مهم‌ترین ابزار مورد استفاده می‌باشد. این بدان معنی است که برای ورود و خروج مهمانان و مراجعین به یک سازمان قبل از صدور مجوز، نیاز به احراز هویت و هماهنگی لازم با واحد پذیرنده خواهد بود.  گیت ارباب رجوع با پاسخگویی به این نیاز و برای بررسی و کنترل تردد‌های مراجعین طراحی گردیده است. سرعت و ارتقاع باله‌های این محصول قابل تنظیم می‌باشد. همچنین با کمک حسگرهای تشخیص مانع، امکان هرگونه برخورد اشخاص با باله‌ها به صفر رسیده است.

بهینه‌سازی فرآیند هر سازمان با فناوری پادیس

با اتصال این گیت به ماژول نرم افزار ارباب رجوع پادیس،‌ امکان رهگیری مراجعین نیز در مدت زمان حضور در سازمان وجود خواهد داشت. هماهنگی بین سخت افزار و نرم افزار، موجب افزایش دقت و سرعت عمل در کلیه فرآیندهای یک سازمان خواهد شد. به طور کلی گیت‌های کنترل تردد و به ویژه گیت ارباب رجوع پادیس علاوه بر کیفیت دارای عملکردی بی نظیر و طول عمری بالا می‌باشد. این محصول ارزشمند برای استفاده در محیط‌های پرتردد همچون ادارات، موسسات مالی، نهادهای دولتی و اماکن مشابه پیشنهاد می‌گردد.

گروه پادیس با ارائه خدمات ویژه و در خور مشتریان گرامی، این محصول را برای استفاده در هر سازمان و متناسب با هر فرآیندی بهینه نموده است. نظارت و ارائه راهکارهای تخصصی قبل از انتخاب محصول تا زمان نصب و راه اندازی آن به بهترین شکل انجام خواهد شد.