مدیریت پارکینگ

مدیریت پارکینگ هوشمند، روشی مدرن برای کنترل تردد خودرو و کاهش حجم ترافیک درب ورودی هر ساختمان می‌باشد.

بهترین روش مدیریت پارکینگ

امروزه با تولید روزافزون کارخانه‌های خودروسازی و افزایش تقاضا برای خرید وسایل نقلیه، بسیاری از اماکن پرتردد، تمایل به استفاده از پارکینگ های هوشمند دارند. چرا که به وسیله این ابزار، مدیریت پارکینگ و ورود و خروج خودروها به راحتی صورت می‌گیرد. به این شکل گزارشات کاملی از تردد هر خودرو به همراه اطلاعات پلاک و راننده در کوتاه‌ترین زمان ارائه می‌گردد. آن هم در عصری که دیگر روش‌های سنتی با دخالت نیروی انسانی جز خطا و هزینه‌های بالا نتیجه‌ای به همراه ندارد. صرفه جویی در وقت، هزینه ونیروی انسانی یکی از مزایای این سیستم می‌باشد.
انواع تجهیزات پارکینگ هوشمند پادیس
تجهیزاتی همچون انواع راهبند،‌ تگ پارکینگ، ‌آنتن‌های برد بلند UHF،  تگ RFID، دوربین‌تشخیص پلاک خودرو، نرم‌افزار پلاک خوان و نرم‌افزار مدیریت پارکینگ ، همه راهکارهای نوآورانه پادیس در مدیریت پارکینگ می‌باشند.
علاوه بر کنترل تردد خودروها،‌ ارائه گزارشات مربوط به امور مالی و میزان تردد وسایل نقلیه در بازه‌های زمانی مشخص نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. سامانه یکپارچه پادیس با امکان شخصی‌سازی و اتصال دستگاه‌های مدیریت پارکینگ به نرم افزار، موفق به هماهنگ‌سازی این موارد با یکدیگر گردیده است.

مزایای تجهیزات پارکینگ هوشمند:

  • سرعت بخشی به فرآیند ثبت و کنترل خودرو در اماکن پرتردد
  • افزایش ایمنی و دقت به صورت سیستمی و بدون دخالت نیروی انسانی
  • افزایش امنیت خودرو در زمان حرکت راهبند و جلوگیری از برخورد با بازوها به وسیله
  • سنسورهای تشخیص ارتفاع و جهت
  • ارائه گزارشات مورد نیاز و دلخواه برای بررسی عملکرد پارکینگ در بازه‌های زمانی مختلف

کلیه تجهیزات و ابزارهای ذکر شده که در دسته‌بندی پارکینگ هوشمند قرار می‌گیرند برای استفاده در اماکن مسکونی و تجاری،‌ ادارات و سازمان‌ها، فروشگاه‌ها، مراکز خرید و پارکینگ های عمومی و خصوصی مناسب بوده و با توجه به نیاز هر مجموعه، امکانات و قیمت‌های متفاوتی خواهند داشت.