گیت فلزیاب

گیت فلزیاب ( گیت بازرسی ) ابزاری به منظور بازرسی بدنی افراد در کسب و کارهای بسیاری مورد استفاده قرار می‌گیرد. هدف از طراحی این محصول، کنترل دسترسی و نظارت بر اشیای همراه مهمانان ، پرسنل و مراجعین می‌باشد.

امروزه ارگان‌های بزرگ برای کنترل تردد افراد در طی روز از تجهیزات مختلفی بهره می‌گیرند. یکی از این تجهیزات، گیت فلزیاب یا گیت بازرسی می باشد. این محصول با ایجاد میدان مغناطیسی مشخصی، امکان شناسایی مدارهای الکتریکی، انواع فلزات و تلفن همراه حتی در صورت خاموشی را میسر می‌کند. همچنین با تنظیم میزان حساسیت این گیت، می‌توان فلزات کوچکی در مقیاس یک پیچ را نیز شناسایی کرد.

مشخصات گیت‌های فلزیاب

استانداردهای مورد استفاده در این گیت‌ها،‌ شرایط لازم برای نصب آسان و راه اندازی در محیط‌های مرطوب و محیط‌های پرگرد و غبار را دارد. گیت فلزیاب مجهز به نقاط حساس و زون‌های مختلفی برای تشخیص اشیاء غیرمجاز بوده و در هر مدل از این گیت‌ها میزان حساسیت و تعداد زون‌ها با یکدیگر متفاوت می‌باشند. حال هر مجموعه به فراخور نیازمندی‌های خود می‌تواند یکی از انواع گیت فلزیاب را انتخاب نماید. مزیت گیت فلزیاب نسبت به راکت‌های بازرسی،‌ سرعت عملکرد آن می‌باشد. اماکن پرتردد، وزارت‌خانه‌ها، سفارت‌ها، ارگان‌های دولتی و نظامی، بانک ها و صندوق امانات، همگی گزینه های خوبی برای استفاده از این گیت خواهند بود.

هر کدام از گیت‌های فلزیاب با کاربری گیت بازرسی دارای امکانات و قابلیت‌های متعددی هستند. انتخاب دستگاه‌ها با توجه به نیاز یک مجموعه، میزان بودجه مورد نظر و اندازه فضای مورد نظر صورت می‌گیرد. برای انتخابی آسان و منطبق با نیاز کسب و کار خود، راهکار ویژه کنترل تردد افراد را به شما معرفی می‌کنیم. با اجرای این راهکار، یک پلان اختصاصی برای سازمان شما در نظر گرفته شده و با توجه به فاکتورهای فوق‌الذکر سخت افزار و نرم افزارهای مرتبط ارائه می‌گردند.