مدیریت ارباب رجوع ( مراجعین )

در یک سازمان از چه روشی می توان ورود و خروج مراجعین را تسهیل نمود ؟

مدیریت ارباب رجوع فرآیندی مبتنی بر استفاده از سخت افزار و نرم افزار کنترل تردد مراجعین می‌باشد که به منظور ایجاد امنیت و نظم در هر سازمان ارائه می‌گردد.
امروزه سازمان‌های بزرگ و ارگان‌های دولتی و خصوصی که مراحل پیچیده‌ای برای پذیرش مراجعین  دارند، با کنار گذاشتن روش‌های سنتی و پذیرش دستی مهمانان، به تهیه ابزاری برای نظارت ارباب رجوع روی آورده‌اند. مدیریت ارباب رجوع یا به عبارتی سیستم مدیریت مراجعین‌، سامانه‌ای متشکل از سخت افزار و نرم افزار کنترل تردد مهمانان و مراجعین می‌باشد.

سخت افزارهای مورد استفاده در این سیستم شامل انواع گیت ارباب رجوع می‌باشد. این محصولات با دقت و سرعت عمل بالا نقش مهمی در مدیریت مراجعین یک سازمان بر عهده دارند. یکی دیگر از بخش‌ها، ماژول نرم افزار ارباب رجوع می‌باشد که توسط گروه پادیس ارائه گردیده است. ثبت مشخصات هر مهمانان، بررسی دسترسی به هر بخش، گزارش مدت زمان حضور و تاریخچه مراجعات افراد یکی از وظایف این نرم افزار می‌باشد. نرم افزار مدیریت ارباب رجوع در واقع طراحی فرآیندی است که مراجعین را از شروع ورود به یک سازمان تا خروج آنان کنترل نماید. علاوه بر این، تکریم ارباب رجوع، نظارت بر کالاهای همراه و تایید ورود یا خروج ایشان نیازمند دقت بالایی است. به این وسیله می توان امنیت و نظم لازم را در یک مجموعه فراهم نمود.

کلیه موارد فوق‌ در قالب راهکاری ویژه و کاربردی برای هر سازمان به صورت اختصاصی طراحی و اجرا می‌گردد. گروه پادیس با شناسایی نقاط قوت و ضعف هر کسب و کار، پلانی اختصاصی برای افزایش امنیت و توسعه آن ارائه می‌نماید.