گیت کنترل تردد میله ای ( اهرمی )

گیت میله ای یا گیت اهرمی از انواع گیت های نفررو می‌باشد که دارای بدنه‌ای مقاوم بوده و برای استفاده در فضاهای پرتردد و عمومی همچون مترو، ترمینال، فرودگاه و اماکن مشابه کاربرد دارد.

این گیت از لحاظ ظاهری از سه اهرم تشکیل شده است.  به همین دلیل این محصول  با نام گیت اهرمی نیز شناخته می‌شود. کارکرد گیت کنترل تردد به گونه ای است که در هر دقیقه امکان 30 تردد را فراهم نموده و در عین حال قادر به تردد اضطراری نیز باشد. باتوجه به این قابلیت سازمان‌ها و مجموعه‌های زیادی که در طول روز تردد زیادی را شاهد هستند، قادربه انتخاب گیت کنترل تردد میله ای خواهند بود. هر یک از اهرم‌ها نیز از کیفیت بالایی برخوردار بوده و دارای عملکردی روان هستند. در میان محصولات حوزه امنیت و کنترل تردد، گیت میله ای هم قیمت مناسب و هم طراحی زیبایی دارد. جنس بدنه این گیت از استیل و فولاد ضد زنگ بوده وهنگام نصب فضای کمی را اشغال می‌کند.

یکی از دغذغه مدیران هر کسب و کار امکان یکپارچه‌سازی کلیه ابزا‌رهای امنیتی و قابلیت اتصال به دستگاه کنترل تردد می‌باشد.  این محصول به شکلی ساده به انواع دستگاه کنترل تردد همچون دستگاه تشخیص چهره، اثر انگشت و کارتخوان متصل می‌گردد. شرایط برای محدود کردن دسترسی و صدور مجوز ورود و خروج افراد نیز به صورت کامل فراهم گردیده است. ممکن است به صورت عمومی همه گیت‌ها عملکرد یکسانی داشته باشند، اما مزایای استفاده از سیستم کنترل تردد اختصاصی به ویژه گیت‌ها بسیار زیاد هستند. برای آشنایی بیشتر به صفحه محصولات پادیس مراجعه نمایید.