راهبند پارکینگ

راهبند پارکینگ، وسیله‌ای برای کنترل تردد خودروها در طی شبانه روز می‌باشد که با اتصال به دیگر تجهیزات پارکینگ همچون آنتن،‌ نرم افزار و دوربین پلاک خوان، گزینه مناسبی برای مدیریت پارکینگ محسوب می‌شود.

راهبندها در انواع مختلف و با امکانات متفاوتی به بازار عرضه گردیده‌اند. تفاوت در امکانات راهبندها عموما در اندازه بازوها، سرعت عمل و حرکت بازو، ارتفاع و حسگرهای آن می‌باشند. به طور کلی انتخاب راهبند پارکینگ، نیازمند برقراری ارتباط با دیگر ابزارهای حوزه مدیریت پارکینگ خواهد بود. از سوی دیگر بررسی آب و هوا، میزان فضای مورد نظر، بودجه هر سازمان و میزان دقت و سرعت عمل نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. رعایت نکات فوق مانع از ایجاد ترافیک درب ورودی پارکینگ‌ها و نارضایتی رانندگان خواهد شد.

همچنین با استفاده از این محصول می‌توان در وقت و هزینه نیروی انسانی صرفه جویی نمود. و البته از این طریق راهکاری مطمئن برای توقف وسایل نقلیه غیرمجاز در نظر گرفت. راهبندها در کلیه پارکینگ‌های خصوصی و عمومی به کار برده می‌شوند. یکی ازدیگر ویژگی‌های محصولات پادیس امکان ارتباط دهی هر ابزار با دیگر محصولات می‌باشد. به طور مثال در کنار نصب و راه اندازی سیستم مدیریت پارکینگ، امکان استفاده از محصولات بازرسی خودرو همچون ایکس ری خودرو و اسکنر کف خودرو می‌باشد. کلیه این امکانات با توجه به نیاز هر سازمان توسط مهندسان خبره پادیس در قالب روش‌های اختصاصی طراحی و اجرا می‌گردند. برای کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با قابلیت‌های هر یک از محصولات حوزه کنترل تردد و بازرسی خودرو با همکاران ما در تماس باشید.