راکت موبایل یاب

راکت موبایل یاب ( راکت گوشی یاب )
راکت موبایل یاب یا راکت گوشی یاب، ابزاری هوشمند برای ردیابی موبایل، تبلت و انواع اشیای فلزی می باشد. این محصول دقت بالایی در شناسایی تلفن همراه حتی در حالت خاموش دارد و مناسب برای کنترل اشیای همراه دانشجویان، دانش آموزان و مراجعین ارگان‌های قضایی می باشد.

میزان حساسیت این راکت قابل تنظیم بوده و با تشخیص مکان دقیق اشیا به صورت نقطه ای موجب افزایش امنیت و دقت در بازرسی بدنی افراد می‌گردد. در بسیاری از ارگان‌های دولتی و امنیتی برای حفظ اطلاعات، از ورود تلفن همراه افراد جلوگیری به عمل می‌آید. همچینین استفاده از آنها در مدارس  و امتحانات سراسری نظیر کنکور امروزه مورد توجه قرار گرفته و حتی راکت موبایل یاب مدارس نیز نامیده می شوند. در صورتی که ابزاری برای نظارت بر اشیای قابل حمل همچون تلفن همراه وجود نداشته باشد، مشکلات بسیاری پیش روی این سازمان‌ها خواهد بود. از سوی دیگر استفاده از تجهیزاتی همچون دستگاه‌های ایکس ری جهت تشخیص وسایل و تلفن همراه برای همه سازمان‌ها مقرون به صرفه نمی‌باشد. با توجه به این موارد راکت گوشی یاب پیشنهاد خوبی برای بازرسی بدنی افراد خواهد بود.
مزایای راکت گوشی یاب
راکت گوشی یاب با وزن کم و طول عمر بالای باتری برای استفاده طولانی مدت مناسب می باشد. از مزیت‌های دیگر آن می‌توان به  سیستم قطع آلارم صوتی، سیستم لرزاننده وLED   نوری در زمان شناسایی اشیا اشاره کرد. اما مهمترین نکته در هنگام انتخاب این محصول، قیمت مناسب با توجه به امکانات آن می‌باشد. به این شکل بسیاری از مدارس، دانشگاه‌ها و کسب و کارهای کوچک نیز قادر به تهیه این راکت خواهند بود.

گروه پادیس ارائه کننده انواع راکت بازرسی بدنی، راهکار نوین بازرسی بدنی افراد را با حفظ شان و جایگاه آنان به بازار عرضه کرده است.