نرم افزار ارباب رجوع ( نرم افزار مراجعین )

نرم افزار ارباب رجوع یا نرم افزار مراجعین، سامانه‌ای هوشمند برای کنترل تردد و نظارت بر ورود و خروج مهمانان یا مراجعین یک سازمان می‌باشد.

سامانه‌ای هوشمند برای سازمانی پیشرو

با رشد و توسعه هر کسب و کار میزان مراجعین جهت دریافت خدمات و محصولات رو به افزایش می‌رود. سازمان‌های بزرگ و شرکت‌هایی که روزانه حجم قابل ملاحظه‌ای از مراجعین را شاهد هستند، برای تکریم ارباب رجوع و پاسخگویی مناسب به نیاز هر یک، مستلزم ثبت درخواست‌ها در سیستمی هوشمند خواهند بود. حال انتظار می‌رود این سیستم قادر به ذخیره ورود و خروج هر فرد و دلایل حضور وی باشد.

ماژول نرم افزار ارباب رجوع پادیس روشی مطمئن برای ثبت مراجعین و مهمانان در سامانه می‌باشد. از این طریق اطلاعات مورد نیاز هر فرد جهت احراز هویت مورد بررسی قرار می‌گیرد. با هر تردد مجوز ورود یا خروج افراد صادر می‌گردد. در این مدت زمان، مراجعین و مهمانان دسترسی لازم برای عبور و مرور در یک یا چند بخش را نیز خواهند داشت. ارائه گزارشات متنوع از حضور آنان و تعداد دفعات مراجعه به هر واحد نیز امکان پذیر خواهد بود.

یکی از مزیت‌های نرم افزار مراجعین، امکان سفارشی‌سازی فرآیندهای یک سازمان مبتی بر نیازها و درخواست مدیران می‌باشد. احراز هویت و کنترل دسترسی مهمانان بر اساس ویژگی‌های بیومتریک مورد بررسی قرار گرفته و از این طریق امنیت هر بخش تامین می‌شود. نرم افزار ارباب رجوع قابلیت اتصال به انواع گیت کنترل تردد و گیت ارباب رجوع را نیز دارد. با این روش مدیریت و نظارت بر کل فرآیند، از ورود تا خروج مهمان به گونه‌ای ارزنده و در خور توجه صورت خواهد گرفت. برای ایجاد محیطی امن و آرام در سازمان خود با خاطری آسوده به خانواده پادیس بپیوندید.