دستگاه کنترلر صندوق امانات

دستگاه کنترلر صندوق امانات پادیس، ابزاری برای مدیریت صندوق امانات و کنترل درب‌های آن می‌باشد که کمک بسیاری در افزایش امنیت و دقت نگهداری اموال و امانات مشتریان کرده است.

این دستگاه با تبعیت از نرم افزار صندوق امانات پادیس، هویت افراد مراجعه‌کننده برای دسترسی به هر صندوق را بررسی کرده و در صورت تایید، مجوز بازگشایی درب صندوق را صادر می‌نماید. در واقع دستگاه کنترلر به عنوان رابطی هوشمند بین فرمان صادر شده و اطلاعات موجود در نرم افزار صندوق امانات عمل می‌کند. بازخوانی داده‌های موجود، بررسی مجوز هر یک از افراد موجود در سیستم و تایید بازگشایی هر درب، از وظایف اصلی این محصول می‌باشد. عملکرد دستگاه بر بستر شبکه بوده و همچون کلید مجازی به کاربرده می‌شود. با تکیه بر این فناوری، نظارت از راه دور و از طریق شبکه امکان پذیر خواهد بود.

به طور کلی نگهداری و مدیریت اموال مالکین و شرکای آنان در هر موسسه، یکی از وظایف خطیری است که نیاز به دقت و نظارت ویژه‌ای دارد. هماهنگی کامل بین نرم افزار صندوق امانات پادیس و دستگاه کنترلر  نقش مهمی در ایجاد و حفظ امنیت هر صندوق بر عهده داشته است.  دستگاه کنترلر صندوق امانات پادیس، قادر به کنترل همزمان چندین صندوق یا کمد می‌باشد. این مزیت کمک بسیاری برای جلوگیری از اتلاف وقت و هزینه هر موسسه خواهد داشت. گروه پادیس با ارائه جدیدترین روشهای تامین امنیت، گام بزرگی در راستای موفقیت و توسعه سازمان‌ها برداشته است.

یکی از ابزار مورد استفاده در موسسات مالی و صندوق امانات، انواع گیت کنترل تردد پادیس، با کاربری و عملکرد گوناگون می‌باشد. گیت کنترل تردد تمام قد، محصولی بی نظیر از پادیس، برای تکمیل پلان‌های امنیتی این سازمان‌ها پیشنهاد ویژه‌ای خواهد بود.