دستگاه ایکس ری چمدان ( xray )

دستگاه ایکس ری چمدان (xray) از سری محصولات ایکس ری پادیس با قابلیت شناسایی هرگونه کالا یا مواد غیرمجاز داخل ساک و چمدان مسافران می‌باشد.
کاربری بی‌نظیر به عنوان ایکس ری فرودگاه با عملکرد فوق‌العاده
دستگاه xray کاربرد بسیاری برای بازرسی در اماکن پرتردد همچون فرودگاه دارد. به همین دلیل از آن با عنوان ایکس ری فرودگاه نیز یاد می‌کنند. ایکس ری چمدان با امکانات و اندازه‌های متفاوت به بازار عرضه گردیده است. با توجه به نیاز هر سازمان، دقت،‌ کیفیت و اندازه آن نیز متغیر خواهد بود. یکی از مهم‌ترین ویژگی هر دستگاه، بررسی میزان اشعه مورد استفاده آن می‌باشد. نکته مثبت ایکس ری های پادیس ، بهره وری از اشعه ایکس با هدف تشخیص کالای غیرمجاز به شکلی کاملا بی‌خطر می‌باشد. از این‌رو می‌توان با خاطری آسوده از این محصول بهره جست.

با کمک مانیتور دستگاه xray می‌توان کلیه تصاویر را با وضوح کامل مورد بررسی قرار داد. تصاویر به صورت رنگی و با کیفیت فوق العاده نمایش داده می‌شوند.  دقت، کیفیت و خدمات پس از فروش هر دستگاه نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. هر یک از محصولات گروه پادیس با تضمین کیفیت و عملکرد عالی به سازمان‌ها ارائه می‌گردند. کاربری آسان و تنظیمات بسیار ساده کلیه تجهیزات از مزایای این محصولات می‌باشند. تیم پشتیبانان ما نیز در طول این مسیر، با افتخار شما عزیزان را همراهی خواهند کرد.

به طور کلی استفاده از دستگاه ایکس ری چمدان ( xray) ، راهکاری امن برای جلوگیری و کنترل حمل کالای غیرقانونی مسافران می‌باشد. راهکاری که توسط تیم حرفه ای و خبره پادیس برای مدیریت تردد افراد و بازرسی آنان صورت می گیرد. برای مشاهده برخی از پروژه‌های پادیس و اطلاع از نحوه پیاده‌سازی هر درخواست با ما در تماس باشید.