نرم افزار صندوق امانات

معرفی نرم افزار صندوق امانات پادیس

نرم افزار صندوق امانات پادیس،‌ سامانه‌ای هوشمند برای مدیریت و نظارت بر عملکرد کلیه صندوق‌های امانات موجود در بانک‌ها،‌موسسات مالی، کارخانجات و ارگان‌ها می‌باشد.

این محصول با هدف حفظ و نگهداری اموال گران‌بها و وسایل افراد طراحی و تولید گردیده است. حال ممکن است طی فرآیندی در بانک‌ها و موسسات مالی پیاده‌سازی شود. یا بر حسب نیاز در ادارات،‌ کارخانجات و ارگان‌های بزرگ و کوچک با تعداد بالای پرسنل، مورد استفاده قرار گیرد. در هر دو روند فوق الذکر، نرم افزار صندوق امانات با امکان هماهنگی کامل با انواع دستگاه کنترل تردد و احراز هویت، قابلیت تعریف اشخاص به عنوان مالک صندوق یا شرکای آنان را خواهد داشت. روند احراز هویت نیز از طریق روش‌هایی همچون تشخیص چهره، اثر انگشت، کارت، ویژگی‌های بیومتریک و … امکان پذیر است.

عملکرد نرم افزار صندوق امانات پادیس به صورت تحت وب بوده و قادر به برقراری ارتباط بین شعب مختلف بانک‌ها و موسسات مالی می‌باشد. به طور کلی استفاده از این نرم افزار به منظور افزایش امنیت،‌ قابلیت رهگیری اموال، صرفه جویی در زمان و هزینه بوده است.  یکی از دیگر نکات مثبت این محصول امکان اتصال به دستگاه کنترلر و ثبت کلیه درخواست‌های مالکین می‌باشد. گزارشاتی که با دقت بالا و با درج تاریخچه تردد مالک یا شرکای وی در سیستم ثبت می گردد نیز از اهمیت بالایی برخوردارند. همچنین هر یک از مدیران در صورت نیاز می‌توانند درخواست‌های خود را به شکلی سفارشی و اختصاصی در نرم افزار اجرا نمایند. تیم خبره مهندسان نرم افزار پادیس شامل یکی از برجسته ترین افراد در حوزه کنترل تردد و بازرسی کل کشور می باشند که پروژه های عظیم و موفق بسیاری را تاکنون اجرا نموده‌اند.