راکت فلزیاب

راکت فلزیاب از سری محصولات راکت بازرسی بدنی می‌باشد که با هدف شناسایی انواع فلزات آهنی و غیرآهنی به بازار عرضه گردیده است.

این ابزار به عنوان وسیله‌ای کاربردی در اماکن پرتردد و با هدف برقراری امنیت مورد استفاده قرار می‌گیرد. عملکرد این راکت به گونه‌ای است که با تشخیص کوچکترین فلزات،‌ هشدار آن به صدا درآمده و بدون دخالت دست در سریعترین زمان ممکن اشیای فلزی همراه افراد را شناسایی می‌کند. راکت‌های فلزیاب با قابلیت شارژ باتری برای استفاده طولانی مدت مناسب می‌باشند. تنظیمات دیگر این محصول، همچون تنظیم میزان صدا و نور در صورت افزایش حجم فلز مورد توجه افراد بسیاری قرار گرفته است.

بسیاری از ارگان‌ها و نهادهایی که روزانه با افراد بسیاری در ارتباط هستند، نیاز به برقراری امنیت محیط را احساس کرده‌اند. ایجاد امنیت با حفظ حقوق افراد و بدون بروز مشکل امر خطیری می‌باشد. مراکز دولتی، فرودگاه‌ها، نهادهای نظارتی و قضایی، شعب و ادارات دادگستری، کلانتری و اماکن مشابه قادر به استفاده از این محصول خواهند بود.

گروه پادیس با ارائه محصولات کاربردی بازرسی همچون راکت فلزیاب، برای رشد و افزایش امنیت و آسایش کسب و کارها کوشیده است. هدف ما در گروه پادیس، پاسخگویی به کلیه نیازها و درخواست‌های شرکت‌های بزرگ و کوچکی است که تمایل به سفارشی‌سازی پلان‌های امنیتی خود دارند . هر کسب و کار یک راهکار و برنامه اختصاصی برای پیاده سازی ایده‌های خود خواهد داشت . با کمک راهکارهای پادیس، هماهنگی بین کلیه سخت افزارها و نرم افزارهای موجود در مجموعه شما صورت خواهد گرفت . برای آشنایی بیشتر با این راهکارها، با مشاوران پادیس تماس بگیرید.