هوشمندسازی پارکینگ – برج‌های مسکونی همراه شهر

مجتمع مسکونی همراه شهر با هدف نظارت ورود و خروج وسایل نقلیه ساکنین خود اقدام به نصب و راه‌اندازی اتوماسیون پارکینگ نمود. یکی از دغدغه‌های مدیران این مجموعه، کنترل تردد و ارائه دسترسی به ساکنین یا مهمانان آنان در بازه‌های زمانی مشخص برای حفظ امنیت بود. به گونه‌ای که در مدت زمان سکونت هر خانواده پلاک خودروی آنان در سیستم ثبت گردیده و مجوز تردد صادر شود. همچنین در صورت ورود مهمانان با هماهنگی قبلی و اعلام پلاک خودروی آنان، امکان عبور و مرور وسیله نقلیه فراهم گردد.

اجرای پروژه هوشمندسازی پارکینگ

تجهیزات و اتوماسیون پارکینگ پادیس شامل آنتن‌های برد بلند، دوربین پلاک خوان خودرو ، تگ ، راهبند و نرم افزار پارکینگ و پلاکخوان است. با نصب این تجهیزات هنگام ورود یا خروج هر وسیله نقلیه ابتدا پلاک مورد نظر توسط دوربین پلاک خوان اسکن شده، سپس دسترسی آن بررسی می‌شود. در صورت تایید تردد فرمان مورد نظر توسط آنتن برد بلند از نرم افزار پارکینگ دریافت شده و راهبند بالا می‌رود. تگ‌های هوشمندی که روی خودروی ساکنین این مجتمع مسکونی نصب می‌شود، شامل اطلاعاتی همچون مجوز تردد در ساعات مشخص و گزارشات تردد در بازه‌های زمانی مورد نظر می‌باشد. در صورت نقل مکان و فروش واحد مسکونی هر یک از ساکنین مجتمع، امکان حذف دسترسی خودروی آنان فراهم گردیده است.

گروه پادیس ارائه‌دهنده راهکارهای کنترل تردد و بازرسی مفتخر است که رضایت مدیران این مجموعه را جلب نموده و در راستای اهداف این عزیزان کوشیده است.

 

پروژه های دیگر