ایکس ری خودرویی BVE-6000P


سیستم بازرسی ایکس ری خودروییBVE-6000P، فرآیندی برای کنترل محموله‌های داخل خودرو می‌باشد. این سیستم با کمک فناوری  xray یا اشعه ایکس قادر به تصویربرداری و شناسایی کالاهای مختلف خواهد بود.

نکات برجسته  xray  BVE-6000P

  • راندمان و نرخ تردد بالا در کمترین زمان
  • امکان استفاده در هر شرایط آب و هوایی
  • راندمان بالا و قابلیت استفاده مداوم در شبانه روز
  • نفوذ پذیری قوی و ثبت تصویر واضح از کالا و افراد
  • سیستم اخطار هوشمند با شناسایی ماده خطرناک یا مشکوک
  • امکان سفارشی سازی، طراحی و ساخت با توجه به نیاز مشتریان
مشاوره برخط
توضیحات محصول

ایکس ری خودرویی BVE-6000P

سیستم بازرسی ایکس ری خودروییBVE-6000P، فرآیندی برای کنترل محموله‌های داخل خودرو می‌باشد. این سیستم با کمک فناوری  xray یا اشعه ایکس قادر به تصویربرداری و شناسایی کالاهای مختلف خواهد بود.

سیستم بازرسی ایکس ری xray  BVE-6000P ، از تکنولوژی پرتو ایکس برای بررسی محموله هایی با چگالی مختلف در داخل کانتینر و خودروها استفاده کرده است. با استفاده از این روش، اسکن کالاها با دقت بالایی صورت می‌گیرد. به عبارتی می‌توان به طور موثری اشیای پنهان شده در صندوق عقب خودرو، کانتینر و اشیای غیر مجاز را شناسایی کرد.

عملکرد ایکس ری خودرویی xray  BVE-6000P به گونه ای است که خودروها بدون نیاز به توقف راننده با عبور از اسکنر دستگاه به طور خودکار بازرسی می‌شوند. اشعه ایکس مورد استفاده در این محصول برای انسان بی خطر بوده و در تشخیص افراد و کالاها وابستگی به بازرسی دستی را کاهش می‌دهد.

همواره در خطوط مرزی کشور، هنگام بررسی حجم بالایی از محتویات هر کانتینر و یا بسته‌های وارداتی، بازرسی کالا نیازمند دقت و سرعت عمل بیشتری می‌باشد که این امر جز با بهره‌گیری از تجهیزاتی همچون  xray BVE-6000P امکان‌پذیر نخواهد بود. روشی که با فرآیند اسکن ساده از ازدحام ترافیک و اتلاف وقت جلوگیری می‌کند. دستگاه ایکس ری خودرویی xray  BVE-6000P برای استفاده در گمرک، خطوط کنترل مرزی، بنادر، مراکز حمل و نقل، پست های بازرسی بزرگراه ها و اماکن مشابه دیگر گزینه مناسبی می‌باشد.

یکی دیگر از محصولات حوزه بازرسی وسایل نقلیه و حمل بار، اسکنر کف خودرو می‌باشد که در صورت تمایل می توانید از آن بازدید کنید.

ویژگی های محصول
شتاب دهنده خطی 6/3 مگا ولت
جهت پرتوبرداری از کنار
آشکارساز آشکارساز L شکل با حساسیت بالا

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ایکس ری خودرویی BVE-6000P”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. وارد کردن اطلاعات زیر جهت برقراری تماس و پاسخگویی الزامی است


نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.