ریدر کنترل تردد RS485


ریدر کنترل تردد RS485 ابزاری قدرتمند با قابلیت ارتباط دستگاه‌های کنترل تردد به منظور انتقال داده در مسافت‌های طولانی می باشد.

نکات برجسته ریدر کنترل تردد کارتی RS485

  • مقاوم در برابر آب و گرد و غبار
  • پشتیبانی از ارتباط  RS485
  • امکان ارتباط با انواع کنترلر تردد
  • امکان خوانش کارت ها و تگ های پسیو (بدون باتری) و بدون تماس
مشاوره برخط
توضیحات محصول

عملکرد ریدر کنترل تردد RS485

RS485 در حال حاضر یک ریدر کنترل تردد و رابط ارتباطی پرکاربرد برای کنترل درب ها می باشد. این دستگاه امکان  ارتباط چندین گره با یکدیگر را برقرار می کنند.  RS485 همچنین همه‌کاره‌ترین استاندارد ارتباطی در سری استاندارد مورد تایید توسط EIA است.  به عنوان ریدر این محصول قابلیت ارسال اتطاتعتن به کنترلر یا دستگاه کنترل تردد را دارد. تفاوت این ریدر با دستگاه کنترل دسترسی این است قابلیت تصمیم گیری مستقل را ندارد. در واقع در شرایطی که نیاز به استفاده از چندین ریدر وجود دارد، اهمیت ارتباط RS485 نشان داده می‌شود. با ریدرهای RS485 می توانید هزینه پنل کنترل دسترسی را کاهش دهید و کنترل را بسیار دقیق تر کنید.

سری RS485 Reader به شما امکان می دهد چندین ریدر را در یک پورت RS485 به کنترل پنل متصل کنید و به این شکل ظرفیت کارت خوان پنل کنترل دسترسی را افزایش دهد. همچنین، RS485  دارای سرعت انتقال عالی است که امکان انتقال در مسافت های طولانی تا 1200 متر (مقدار نظری) را فراهم می کند. بنابراین، ریدر RS485 ابزاری مناسب برای راه حل های دسترسی چندگانه در منطقه مقیاس پذیر است. به طور کلی ریدرکنترل دسترسیقابلیت اتصال همزمان چند درب را داشته و کنترل دسترسی به همه دستگاه و درب ها را تسهیل می کنند. هریک از این ریدر ها دارای امکانات و قابلیت های متعددی می باشند. برای آشنایی با عملکرد پنل کنترل دسترسی و ریدرهای مشابه می توانید به صفحه محصولات پادیس مراجعه نمایید.

ویژگی های محصول
کاربری اتصال به دستگاه های مختلف کنترل تردد و برد کنترل ذسترسی
سرعت شناسایی کمتر از 0.2 ثانیه
پورت ورودی External LED Control
 External Buzzer Control
مقاومت دمایی از 20- تا 65 درجه سانتی گراد
رطوبت رطوبت نسبی 10 تا 90 درصد
غیر متراکم
پنل پشتیبانی شده InBio160، InBio260، InBio460
منبع تغذیه DC 6-14V 
فرمت خروجی RS485
LED LEDهای قرمز و سبز
جنس مواد ABS+PC 
سطح حفاظت IP65

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ریدر کنترل تردد RS485”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. وارد کردن اطلاعات زیر جهت برقراری تماس و پاسخگویی الزامی است


نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.