نرم افزار صندوق امانات


نرم افزار صندوق امانات پادیس، محصولی تحت وب و هوشمند، مناسب برای مدیریت اموال، اسناد و اشیای گران‌بها می‌باشد.

ویژگی نرم افزار صندوق امانات پادیس:

  • تعریف صندوق،‌مشتری و اطلاعات شرکا
  • تخصیص صندوق به شعب مورد نظر
  • یکپارچه سازی نرم افزار صندوق امانات با سخت افزار کنترل تردد
  • امکان انتخاب روش‌های احراز هویت برای دسترسی به صندوق امانات
  • امکان ثبت و تنظیم قرارداد به همراه ارائه گزارشات متنوع هریک از آنان
  • قابلیت مانیتورینگ سامانه با هدف کنترل ورود و خروج مشتریان و صاحبان
  • ارسال پیامک و ایمیل به مشتریان هنگام تردد، اتمام قرارداد و یا استفاده شرکا از صندوق
  • دقت و امنیت بالا در مدیریت صندوق ها و ارائه دسترسی لازم به شرکا و وکیل
مشاوره برخط
توضیحات محصول

کاربرد نرم افزار صندوق امانات

یکی از به روز ترین محصولات تحت وب برای مدیریت کمدها و کنترل صندوق امانات، نرم افزار صندوق امانات پادیس می باشد. این محصول برای مدیریت اموال، اسناد و اشیای گران‌بها کاربرد بسیاری دارد. بانک‌ها، موسسات مالی و صندوق‌های امانات همواره نیاز به سامانه‌ای هوشمند و تحت وب برای نظارت بر فرآیند دریافت و تحویل موارد ذکر شده دارند. سامانه‌ای که در مدت زمان اندکی قادر به ثبت ورود و خروج کالا و ارائه گزارشات مورد نیاز در هر بازه زمانی باشد.

طراحی و تولید ماژول صندوق امانات پادیس گامی نو در حوزه مدیریت نگهداری اموال و اسناد مشتریان و کاربران می‌باشد.  این محصول با راهکارهایی بی‌نظیر امکان کنترل و نظارت بر این فرآیند را میسر نموده است. استفاده از این محصول در سازمان‌ها و نهادهایی همچون زیارت‌گاه‌ها، بانک‌ها، زندان‌ها و در اماکن پرتردد گزینه مناسبی می‌باشد. مجموعه هایی که برای صدور مجوز تردد افراد در بدو ورود و برای جلوگیری از اشتباه در ثبت وسایل، نیازمند سامانه‌ای هوشمند می‌باشند.

امکان تعریف صندوق و تخصیص به شعب مختلف، تعیین دسترسی هر صندوق به افراد مشخص، مدیریت قراردادها و نمایش گزارشات متعدد در بازه‌های زمانی دلخواه از قابلیت‌های این محصول می‌باشد. باتوجه به نیاز کنترل مداوم و نظارت بر روند امور مربوطه در صندوق امانات، با امکان تحت وب بودن این محصول، از هر نقطه در سراسر ایران و جهان می‌توان به سامانه دسترسی داشت.

امکان اتصال نرم افزار به انواع دستگاه کنترل تردد

به منظور یکپارچه‌سازی و جلوگیری از خطا در تکرار اطلاعات هر بخش، این نرم افزار به انواع دستگاه کنترل تردد متصل می گردد. برای تعریف دسترسی مشخص هر واحد سازمانی، می‌توان از دستگاه‌های کنترل ترددی با امکان احراز هویت همچون تشخیص چهره، اثر انگشت، ویژگی های بیومتریک، کارت و رمز گذاری استفاده نمود. همچنین این محصول با اتصال به دستگاه کنترلر پادیس به بهترین شکل مدیریت ترددها را بر عهده خواهد داشت.

 


اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “نرم افزار صندوق امانات”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. وارد کردن اطلاعات زیر جهت برقراری تماس و پاسخگویی الزامی است


نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.