نرم افزار مدیریت پارکینگ


ماژول نرم افزار مدیریت پارکینگ،‌ سامانه‌ای هوشمند و تحت وب ‌جهت نظارت بر تردد خودروها می‌باشد. این محصول برای استفاده در کلیه پارکینگ های سازمانی و خصوصی کاربرد بسیاری دارد.

نکات برجسته محصول:

  • ثبت تصویر خودرو به‌ ازای هر تردد
  • مانیتورینگ آنلاین تردد خودروها
  • تعریف خودروها در لیست‌سیاه
  • دریافت گزارشات متنوع و سفارشی
  • ‌ ثبت سرنشینان خودرو و لوازم همراه
  • اتصال وب‌سرویسی به سیستم باسکول موجود در سازمان
  • ارتباط یکپارچه با ماژول‌های کنترل‌تردد و مدیریت ارباب‌رجوع
  • سفارشی‌سازی مبتنی بر فرآیندهای سازمانی و نیازهای کارفرما
  • شناسایی مبتنی بر پلاک هر خودرو ( قابلیت تشخیص پلاک و تگ UHF )
  • شناسایی مبتنی بر احراز هویت هر راننده (ثبت چهره، اثرانگشت و کارت RFID )
مشاوره برخط
توضیحات محصول

نرم افزار مدیریت پارکینگ ابزاری برای مدیریت عبور و مرور خودروها هنگام ورود و خروج از یک سازمان می باشد. در بسیاری از پارکینگ‌های سازمانی و خصوصی نظارت بر تردد خودروها و صدور مجوز برای ورود یا خروج آنان نیازمند صرف زمان زیادی می‌باشد. از سوی دیگر تعداد خودروها و لزوم ثبت پلاک هر یک منجر به ایجاد ترافیک‌های بسیاری خواهد شد. با کمک این محصول امکان ثبت هر خودرو در سامانه وجود دارد. همچنین مدت زمان حضور و درج زمان ورود و خروج نیز به صورت گزارش ارائه می گردد. در این سیستم امکان مانیتورینگ به صورت آنلاین و شناسایی مبتنی بر خودرو و راننده در نظر گرفته شده است.

امکان برقراری ارتباط نرم افزار مدیریت پارکینگ با دیگر سخت افزارها

نرم افزار پارکینگ به عنوان یکی از زیر سیستم‌های سامانه کنترل تردد پادیس، امکان نظارت و کنترل بر تردد خودروهای سازمان، پرسنل، میهمانان و پیمانکاران را نیز فراهم نموده است. کلیه سخت افزارهای مدیریت پارکینگ همچون راهبند ،‌ دوربین پلاکخوان ، آنتن برد بلند می‌توانند به‌راحتی به این سامانه متصل شوند. با کمک سامانه هوشمند پادیس راهکارهای بسیاری برای افزایش امنیت و بهره‌وری هر پارکینگ ارائه گردیده است. هر یک از این راهکارها با توجه به نیاز یک سازمان قابل سفارشی‌سازی و طراحی می‌باشند. برای مشاهده برخی از این راهکارها می توانید به صفحه راهکارهای پادیس مراجعه نمایید.

همچنین شما همواره می توانید با انتخاب هر یک از سخت افزارهای مدیریت پارکینگ پادیس، عملکرد و نتایج بهتری برای سازمان خود رقم بزنید. امکان گزارشگیری و نظارت دوره ای در نرم افزار مدیریت پارکینگ یا تردد خودرو  توجه بسیاری از افراد را به خود جلب نموده است. پادیس به عنوان یکی از برترین برندهای حوزه کنترل تردد، بازرسی و مدیریت پارکینگ، موفق به همکاری با برندهای مطرح بسیاری گردیده است. هر یک از این پروژه ها به صورت اختصاصی و با نظارت متخصصین این حوزه اجرا می شود.


اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “نرم افزار مدیریت پارکینگ”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. وارد کردن اطلاعات زیر جهت برقراری تماس و پاسخگویی الزامی است


نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.