گیت فلزیاب مدل 318 پادیس


گیت فلزیاب پادیس ابزاری مدرن برای کنترل تردد افراد در هر سازمان می‌باشد که از طریق شناسایی انواع فلزات آهنی و غیرآهنی به نظارت و مدیریت افراد کمک می‌کند.

نکات برجسته این محصول :

  • 18 زون برای تشخیص
  • دارای 8 زنگ هشدار مختلف
  • قابلیت تنظیم میزان حساسیت به صورت دلخواه
  • امکان استفاده کنترل از راه دور در صورت نیاز
مشاوره برخط
توضیحات محصول

کنترل تردد هدفمند، افزایش امنیت در هر سازمان

گیت فلزیاب پادیس مدل 318 همچون دیگر محصولات مشابه این برند با عملکردی بی‌نظیر، کوچکترین اشیای فلزی را تشخیص می‌دهد. این گیت دارای 18 زون حساسیت می‌باشد. قابلیت تنظیم حساسیت بر روی وزن، حجم، اندازه و مکان نسبت به قطعه فلزی در این محصول امکان‌پذیر گردیده است. همچنین یکی از امکانات این گیت قابلیت حذف هشدار کاذب در زمان شناسایی سکه، جواهرات، کلید، دکمه و کمربند می‌باشد. از این طریق کلیه هشدارها و اخطار شناسایی فلزات به صورت هدفمند و صحیح صورت می‌پذیرد. امکان شمارش تعداد تردد مسافر و محاسبه زمان هشدار، کنترل از راه دور، قابلیت استفاده از 8 زنگ هشدار مختلف،حساسیت بسیار بالا برای کشف تهدیدات کوچک از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌باشد.

قیمت مناسب و صرفه اقتصادی برای سازمان ها

استفاده از گیت فلزیاب پادیس مدل 318 برای شناسایی انواع فلزات در اماکنی همچون سازمان‌های دولتی، نهادهای امنیتی و نظامی و مجموعه‌ها و کارخانه‌های بزرگ که محصول ویژه‌ای تولید می‌کنند کاربرد بسیار خواهد داشت. قیمت مناسب و مقرون به صرفه این مدل از گیت‌های کنترل تردد افراد پادیس با توجه به امکانات و عملکرد دقیق آن از مهم‌ترین نقاط قوت آن می‌باشد. با این امکان، نهادهای بسیاری برای افزایش امنیت و جلوگیری از بروز هر گونه مشکل قادر به تهیه این محصول کاربردی خواهند بود. دستگاه به راحتی با کلیه سخت افزارهای کنترل تردد و بازرسی پادیس قابل اتصال خواهد بود.

با راهکارهای پیشنهادی گروه پادیس مبنی بر طراحی و اجرای بهترین سیستم امنیتی همواره می‌توانید با خاطری آسوده به توسعه کسب و کار خود بپردازید. تیم متخصصان پادیس از مراحل ابتدایی انتخاب هر محصول تا زمان نصب و راه اندازی در کنار شما هستند. همچنین در هر مرحله از روند کار کلیه جوانب امنیتی را در نظر می‌گیرند. پس از اجرای پروژه، پشتیبانان زبده پادیس آماده برای پاسخگویی به هر یک از سوالات شما عزیزان خواهند بود.

ویژگی های محصول
نمایشگر LED
منبع تغذیه ۱۰۰ تا ۲۴۰ ولت ac
دمای کاری -20 تا +55 درجه سانتیگراد
رطوبت >95%
تعداد منطقه شناسایی 18 زون
توان دستگاه در حال کار ۱۸ وات
صدای زنگ هشدار ۸۵ دسی بل
ابعاد عبوری طول= 700، عرض= 500، ارتفاع 2000 میلی متر
ابعاد بیرونی طول= 820، عرض= 520، ارتفاع 2220 میلی متر
وزن خالص 60 کیلو

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “گیت فلزیاب مدل 318 پادیس”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. وارد کردن اطلاعات زیر جهت برقراری تماس و پاسخگویی الزامی است


نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.