نصب دستگاه های کنترل تردد – ماموت خودرو

گروه ماموت خودرو یکی از برترین تولیدکنندگان خودرو در ایران می‌باشد که از سال 1399 اقدام به یکپارچه‌سازی نرم‌افزار ورود و خروج و توسعه سیستم‌های اکسس کنترل نموده است. هدف از راه‌اندازی سامانه کنترل تردد در این مجموعه برای هماهنگی و برقراری ارتباط بخش‌های مختلف و نظارت روی تردد افراد بوده است.

اجرای سیستم اکسس کنترل و نرم‌افزار کنترل تردد

یکی از مهم‌ترین نیازهای هر سازمان، حفظ امنیت و نظارت روی درب‌های ورود و خروج هر ساختمان است. گروه ماموت خودرو نیز برای کنترل بخش ورود و خروج اضطراری، درب طبقات و پارکینگ ساختمان مرکزی و فروشگاه در منطقه میرداماد تهران اقدام به نصب و راه‌اندازی سیستم اکسس کنترل و نرم افزار کنترل تردد برای ارائه دسترسی مشخص به افراد در ساعات مشخص نمودند.

در سال 1400 با موفقیت پروژه قبلی، گروه پادیس برای توسعه و برقراری ارتباط بین ساختمان مرکزی و کارخانه در شهرک صنعتی، راهکاری کاربردی ارائه کرده و توسط سامانه کنترل تردد خود، مدیریت ترددها و نظارت روی ورود و خروج افراد را به صورت هوشمند امکان‌پذیر نمود.

گروه پادیس ارائه‌دهنده راهکارهای کنترل تردد و بازرسی مفتخر است که رضایت مدیران این مجموعه را جلب نموده و در راستای اهداف این عزیزان کوشیده است.

پروژه های دیگر