راهکار کنترل ورود و خروج کالا

یکی از چالش های واحدهای بازرسی و حراست در سازمان های با حجم تردد بالا، کنترل و ثبت کالاهایی است که افراد در هنگام ورود و خروج از سازمان با خود به همراه دارند. در بسیاری از کسب‌وکارها ثبت اقلام و کالاهایی که در طول روز وارد یا خارج می‌شوند به صورت سنتی بوده و احتمال بروز خطا و مغایرت در این روش بیشتر می‌باشد. خطاهایی همچون عدم همخوانی تعداد کالای ورودی و خروجی، فراموشی ثبت اشیاء و نارضایتی کارکنان به دلیل حجم بالای کار که مطلوب هیچ کارفرمایی نیست.

اما از سوی دیگر در سازمان ها با فرآیند داخلی مدرن، شاهد کنترل ورود و خروج کالا به صورتی هوشمند هستیم. موضوعی که در کمترین زمان ممکن با بهره گیری از تجهیزات و نرم‌افزارهای تخصصی به بهترین شکل قابل پیاده سازی و اجرا می باشد.

ثبت ورود و خروج اشیاء و کنترل کالا با اهداف مختلفی صورت می‌گیرد اما مهم تر از آن شیوه مدیریت و اجرای این موضوع می باشد.

راهکار گروه پادیس برای این نوع خدمت، ارائه نرم‌افزارها تخصصی با قابلیت سفارشی‌سازی بر حسب نیازهای کارفرمایان محترم می‌باشد. سامانه کنترل کالا با هدف ثبت کالاها و اجناس همراه افراد در سازمان های تولیدی، صنایع حمل‌ونقل، اماکن زیارتی و سیاحتی، مجتمع‌های تفریحی و ورزشی، هتل‌ها و موارد مشابه کاربردهای بسیاری دارد.

 

مزایای استفاده از راهکار کنترل ورود و خروج کالای پادیس:

  • نظارت لحظه ای بر ورود و خروج کالاها و جلوگیری از بروز خطا توسط کارکنان
  • تعریف لیست سیاه برای جلوگیری از ورود و خروج کالاهای ممنوعه
  • ارائه گزارشات متعدد مربوط به کالاهای امانی مدت دار، یک کالای خاص در بازه زمانی مشخص و کالاهایی تخصیص داده شده به افراد
  • نمایش گردش کالا

گروه پادیس ارائه‌گر سامانه نرم افزاری تحت وب جامع به منظور ارائه راهکارهای منعطف کنترل ورود و خروج کالا جهت بهبود و مکانیزه نمودن امور مربوط به مدیریت و نظارت بر جابجایی کالاها در مبادی ورودی و خروجی سازمان می باشد. یکپارچگی این سیستم با سایر زیر سیستم های سامانه پادیس شامل کنترل تردد افراد و خودرو از ویژگی های منحصربفرد اتوماسیون پادیس می باشد.

 

.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. وارد کردن اطلاعات زیر جهت برقراری تماس و پاسخگویی الزامی است