راهکار کنترل تردد خودرو

با توجه به توسعه پارکینگ‌ها در سطح شهرهای بزرگ و کوچک در سالهای اخیر و افزایش خودروها و وسایل‌نقلیه، مدیران مجتمع‌های مسکونی،‌ شرکت‌ها و سازمان‌ها همواره در جستجوی بهترین ابزارها برای مدیریت کنترل تردد خودرو هستند.

وقتی صحبت از ورود و خروج خودروها از پارکینگ به میان می‌آید، نیاز به فناوری نوآورانه و ابزار قابل اعتماد احساس می‌شود. این فناوری می بایست ترکیبی از تجهیزات و پلتفرم‌های هوشمندانه باشد تا بتواند در کمترین زمان ممکن، بدون معطلی و با دقت بالا، کنترل تردد خودروها را به کنترل و مدیریت نماید.

در راهکار پیشنهادی گروه پادیس با استفاده از نرم ‌افزار مدیریت‌ پارکینگ و همچنین ابزارهای همچون نرم‌افزار پلاک‌خوان، راهبند خودرو (راهبند تلسکوپی و راهبند بازویی شکسته)، دوربین‌های تشخیص چهره و تگ پارکینگ (سیستم UHF)، می‌توان کلیه امور ترددها را نظارت نمود.

پادیس با تکیه بر فناوری‌های روز دنیا موفق به طراحی و تولید سیستم‌های ویژه ای برای کنترل تردد خودروها شده و کلیه فرآیندهای مورد نیاز سازمان، پرسنل، میهمانان و پیمانکاران را در حوزه مدیریت پارکینگ طراحی و اجرا نموده است.

راهکار کنترل تردد خودرو پادیس، مزایای فراوانی برای سهولت انجام امور و صرفه‌جویی در زمان افراد داشته و امکانات بسیاری را برای پارکینگ‌های عمومی و خصوصی، محوطه‌ها و گاراژها فراهم نموده‌است. این نرم‌افزار به‌عنوان یک سرویس قدرتمند قادر است به صورت جداگانه برای مطابقت با نیازهای مشتری طراحی و تنظیم شود.

مهم‌ترین ویژگی‌های راهکار کنترل تردد خودرو پادیس؛

در نرم افزار مدیریت پارکینگ هوشمند امکان ثبت تصویر خودرو به‌ ازای هر تردد، مانیتورینگ آن و افزودن در لیست‌سیاه فراهم شده ‌است.

همچنین با‌ ثبت سرنشینان خودرو و لوازم همراه آنان و اتصال وب‌سرویس به سیستم باسکول موجود، می‌توان به رفع دغدغه کاربران کمک نمود. این پلتفرم با قابلیت سفارشی‌سازی فرصت اجرای ایده های هر سازمان را نیز فراهم می‌نماید.

از دیگر امکانات مدیریت پارکینگ پادیس می توان به موارد زیر اشاره نمود؛

  • ارتباط یکپارچه ماژول‌های کنترل‌تردد و مدیریت ارباب‌رجوع
  • نظارت بر‌ تردد خودرو مبتنی بر شناسایی آن با استفاده از سیستم پلاک‌خوان و آنتن UHF برد بلند
  • نظارت بر تردد خودرو مبتنی بر شناسایی راننده به وسیله دستگاه تشخیص چهره و کارتخوان RFID
  • امکان اتصال انواع دستگاه کنترل‌تردد (UHF و پلاک‌خوان)

با راه حل کامل ما، شما از یک سیستم جامع کنترل تردد وسایل نقلیه در حوزه‌های مختلف تجاری بهره‌مند خواهید شد. سامانه‌ای که با کمک آن می‌توان از پارکینگ ساده کارمندان گرفته تا سیستم‌های پیچیده فرودگاه و سازمان‌های بزرگ را مدیریت کرد. همچنین به‌منظور ارائه بهترین امکانات، نرم‌افزار پادیس به‌طور مداوم در حال توسعه بوده و با هدف جلب رضایت کاربران خود، در هر نسخه ویژگی‌های جدیدی به بازار معرفی می‌نماید.

در پایان یادآور می‌شود مدیریت پارکینگ در سامانه تحت وب پادیس با تعامل یکپارچه بین سخت افزار و نرم افزار در اختیار شما قرار می‌گیرد تا ایده‌های شما را عملی نماید. تنها چیزی که نیاز دارید تماس با مشاوران گروه پادیس می‌باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. وارد کردن اطلاعات زیر جهت برقراری تماس و پاسخگویی الزامی است