ایکس ری صندوق امانات LD5030


ایکس ری صندوق امانات LD5030 یا ایکس ری کیف دستی، ابزاری برای شناسایی محتوای داخل صندوق امانات بانک و کیف دستی مراجعین می‌باشد.

امکانات و کاربرد ایکس ری LD5030

  • کیفیت و وضوح تصویر
  • طراحی مدرن و ظاهری زیبا
  • اندازه تونل 507*304 میلی‌متر
  • امکان بزرگنمایی تصویر برای مشاهده اشیا
  • امکان شناسایی محتویات موجود در هر صندوق امانت
مشاوره برخط
توضیحات محصول

بررسی محتویات داخل هر صندوق

ایکس ری صندوق امانات LD5030 به عنوان یکی از محصولات حوزه بازرسی کالا و از تولیدات شرکت ZKTeco، محبوبیت بسیاری میان کاربران خود دارد. طراحی و تجربه کاربری LD5030 با هدف تشخیص محتویات هر صندوق و کنترل کالای همراه مهمانان، ارباب رجوع و پرسنل صورت گرفته است. میزان استفاده از اشعه ایکس ( xray  ) برای سلامت انسان بی ضرر می‌باشد.  با کمک این محصول امکان شناسایی انواع کالای غیرمجاز، سلاح گرم و سرد، مواد منفجره و محترقه، مواد مخدر و غیرقانونی فراهم گردیده است.  طراحی زیبا، اندازه مناسب و توجه به کیفیت از مزیت های ایکس ری LD5030 می‌باشد. میزان حساسیت و سرعت تشخیص اشیا بی‌نظیر بوده و امکان مشاهده محتویات داخل هر صندوق و کیف دستی در مانیتور دستگاه در نظر گرفته شده است. اندازه تونل ایکس ری ( xray  ) 507 میلی متر بوده و مجاز به ورود کالا تا وزن 150 کیلوگرم می‌باشد.

کاربرد ایکس ری صندوق امانات در کسب و کارها

ایکس ری LD5030 برای استفاده در کلیه صندوق امانات، ارگان‌ها و نهادهای دولتی و امنیتی، موسسات مالی، فرودگاه و اماکن پرتردد پیشنهاد می‌گردد. در جوامع امروزی با افزایش درخواست‌ها برای نگهداری اموال و امانات، کسب و کارهای بسیاری اقدام به خرید دستگاه ایکس ری xray می‌نمایند.  از سوی دیگر برای حفظ امنیت و کنترل کالاهای ورودی یا خروجی هر سازمان نیاز به نظارتی دقیق در کوتاه‌ترین زمان ممکن می‌باشد. این امر جز با کمک ابزاری تخصصی امکان پذیر نخواهد بود. ایکس ری صندوق امانات ( کیف دستی ) LD5030 یکی از سری محصولات حوزه بازرسی پادیس می‌باشد که با هدف تامین امنیت و نظم در هر سازمان ارائه گردیده است.

یکی از مزایای انتخاب این دستگاه، امکان یکپارچه‌سازی و اتصال به دستگاه کنترلر و نرم افزار صندوق امانات پادیس نیز می‌باشد. با کمک این روش، کلیه ترددها اعم از تردد افراد و کالا در قالب یک فرآیند مشخص و اختصاصی ویژه سازمان شما کنترل و نظارت خواهد شد. گروه پادیس در طول این مسیر، با افتخار همراه و پشتیبان شما خواهد بود.

ویژگی های محصول
ابعاد تونل 507*304(میلیمتر)
سرعت نوار نقاله 0.20 متر در ثانیه
بار روی نقاله 150 کیلوگرم (توزیع یکنواخت)
ارتفاع نوار نقاله 75.5 میلی متر
نفوذ فولاد 8 میلی متر
وضوح سیم 32 AWG
توان ژنراتور 80-140KV
ابعاد 1677 * 1198* 787 (میلیمتر)
ابعاد بسته بندی 1900 *990 *1485 (میلیمتر)
وزن بسته بندی 410 کیلوگرم
دمای نگهداری -20 تا +60 درجه سانتیگراد
دمای عملیاتی 0 تا +40 درجه سانتیگراد
رطوبت 5-95٪
نویز صدا 53.8db
دوز اشعه ≤1.0 μG
دوز نشت اشعه 0.1μGy/h (5 سانتی متر از پوسته)
نرم افزار پشتیبانی شده ZKBio SIS-نرم افزار پادیس

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ایکس ری صندوق امانات LD5030”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. وارد کردن اطلاعات زیر جهت برقراری تماس و پاسخگویی الزامی است


نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.